عملیات ارتقای 23 نیروگاه کلید خورد

به گزارش مجله عکسها، معاون وزیر نیرو ادر امور برق و انرژی از شروع عملیات ارتقای 23 نیروگاه در کشور اطلاع داد و اضافه نمود: هدف وزارت نیرو این است که با انجام اقدامات لازم تابستان سال آینده بدون خاموشی سپری گردد.

عملیات ارتقای 23 نیروگاه کلید خورد

همایون حائری در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص برنامه های انجام گردیده برای طرح 098 گفت: اقداماتی را از هم اکنون برای گذر از خاموشی تابستان سال آینده شروع نموده ایم که در همین راستا مقرر گردیده 27 واحد نیروگاهی جدید وارد مدار گردد.

وی در خصوص برآورد هزینه برای انجام این کار ابراز کرد: پیش بینی می گردد که برای اتمام انجام این کارها به حدود 10 هزار میلیارد تومان سرمایه احتیاج باشد.

معاون وزیر نیرو ادر امور برق و انرژی با بیان اینکه علاوه بر این مسئله کارهای تعمیرات نیروگاه ها نیز از هم اکنون شروع گردیده گفت: قصد داریم تابستان سال آینده را با انجام این تمهیدات با کمترین چالش پشت سر بگذاریم.

حائری با اشاره به برنامه دولت برای افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف نیز اظهار کرد: در حال حاضر مشغول اخذ مجوزهای لازم برای انجام این کار هستیم تا بتوانیم هر چه سریع تر این طرح را اجرایی کنیم.

چندی پیش نیز حقی فام سخنگوی صنعت برق کشور از تدوین برنامه 098 برای گذر از خاموشی سال آینده اطلاع داد و اضافه نمود: با تدابیر در نظر گرفته گردیده با اجرای درست این برنامه می توان 8000 مگاوات را به ظرفیت فعلی شبکه برق کشور اضافه نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 122

به "عملیات ارتقای 23 نیروگاه کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ارتقای 23 نیروگاه کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید