طغیانی: قانون مالیات بر خانه های خالی بازدارنده است ، میزان جریمه ها هر سال تجدیدنظر می گردد

به گزارش مجله عکسها، سخنگوی کمیسیون مالی مجلس گفت: طبق قانون مالیات بر خانه های خالی، خالی نگه داشتن خانه، دیگر برای کسی منفعتی ندارد زیرا فارغ از استهلاکی که خانه خالی دارد دولت نیز مالیات آن را دریافت خواهد نمود.

طغیانی: قانون مالیات بر خانه های خالی بازدارنده است ، میزان جریمه ها هر سال تجدیدنظر می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره بازدارندگی قانون مالیات بر خانه های خالی، گفت: قانون مالیات بر خانه های خالی بازدارنده است، زیرا جز به جز این قانون کارشناسی شده و نرخ های آن بازدارنده است.

وی ادامه داد: این طرح با اعداد و ارقامی که در درون خود دارد از نظر کمیسیون مالی بازدارنده است و امیدوار هستیم این طرح بعد از تایید شورای نگهبان بتواند اثر مناسبی را بر بازار مسکن بگذارد و تا حدودی قیمت مسکن کاهش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق این قانون خالی نگه داشتن خانه، دیگر برای کسی منفعتی ندارد، زیرا فارغ از استهلاکی که خانه خالی دارد دولت نیز مالیات آن را دریافت خواهد نمود.

طغیانی با بیان اینکه چیز تازه ای به قانون مالیات اضافه نشده است، بیان داشت: جریمه ها هر سال تجدید نظر می گردد و بر اساس منطقه بندی و نرخ سالیانه رشد خواهد داشت.

وی توضیح داد: نرخ مالیات ثابت نیست بلکه متغییر و تناسبی است یعنی اینکه جریمه مالیات هر خانه، بر اساس منطقه جغرافیایی و قیمت مسکن محاسبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1208

به "طغیانی: قانون مالیات بر خانه های خالی بازدارنده است ، میزان جریمه ها هر سال تجدیدنظر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طغیانی: قانون مالیات بر خانه های خالی بازدارنده است ، میزان جریمه ها هر سال تجدیدنظر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید