صدور مجوز فعالیت 6 اقامتگاه و سفره خانه سنتی در استان سمنان

به گزارش مجله عکسها، سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از صدور مجور فعالیت شش اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی در این استان اطلاع داد.

صدور مجوز فعالیت 6 اقامتگاه و سفره خانه سنتی در استان سمنان

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمد طاهریان امروز شنبه 28 تیر ماه با اعلام این خبر اضافه کرد: مجوز فعالیت سه اقامتگاه بوم گردی، یک اقامتگاه سنتی و دو سفره خانه سنتی از ابتدای امسال تا به امروز در این استان صادر شده است.

او با اشاره به صدور مجوز اقامتگاه سنتی سرای بانو در درجزین گفت: اقامتگاه های بوم گردی شامل اقامتگاه خانه شیرین در روستای ابراهیم آباد سفلی میامی، سلطان میدان در روستای میغان شاهرود و عمارت دژگلی در روستای بیایانک سرخه مجوز فعالیت دریافت کردند.

طاهریان اضافه کرد: دو سفره خانه سنتی نیز شامل سفره خانه سنتی آقاجان عظیم در روستای قاطول گرمسار و آب انبار پاچنار در سمنان مجوز فعالیت دریافت کردند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز مجوز 10 واحد از تاسیسات گردشگری استان تمدید شده که بر اساس آمار موجود، مجوز فعالیت چهار رستوران بین راهی، سه واحد سفره خانه سنتی و سه واحد بوم گردی بوده است.

او ادامه داد: در استان سمنان 16 هتل، یک هتل آپارتمان، یک متل، پنج مهمانپذیر، 89 اقامتگاه بوم گردی و 13 اقامتگاه سنتی، 57 خانه مسافر، پنج مجتمع گردشگری، سه اردوگاه و مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری با ظرفیت پذیرش 3480 نفر شب، پذیرای گردشگران هستند.

31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین راهی و 19 سفره خانه سنتی در استان سمنان فعال هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1174

به "صدور مجوز فعالیت 6 اقامتگاه و سفره خانه سنتی در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز فعالیت 6 اقامتگاه و سفره خانه سنتی در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید