سعادتمند: با یکی، 2 میلیارد استقلال را مدیون نخواهم کرد

به گزارش مجله عکسها، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:سعی می کنم به حرفی که به بازیکنان زدم را اجرایی کنم.

سعادتمند: با یکی، 2 میلیارد استقلال را مدیون نخواهم کرد

گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به احمد سعادتمند در مورد میزبانی از خانواده زنده یاد پورحیدری گفت: ما طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه بودیم و امروز هم میزبان خانواده محترم پورحیدری بودیم و خوشحالم این عزیزان را می بینم. امیدوارم در کنار آنها لحمد حطات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

وی با اشاره به موانعی که در باشگاه استقلال وجود دارد گفت: ما از 16 فروردین که مسئولیت را قبول کردیم کوشش کردیم با نشست های کارشناسی و دقیق عزیزانی را که علاقه دارند به استقلال یاری نمایند را شناسایی کنیم. آن فردی که رزومه دارد و اهلیت دارد را شناخته و وارد مذاکره شدیم. باز هم می گویم به خاطر یک میلیارد توان هرگز باشگاه را 10 میلیارد زیر قرض نمی بریم.

سعادتمند توضیح داد: چون باشگاه استقلال عظیم است مدیون این یک میلیارد یا دو میلیارد نخواهیم بود و در کوشش هستیم از کسانی که صادقانه استقلال را دوست دارند جذب کنیم. کسانی که امتیازاتی به باشگاه بدهند در این بخش به ما یاری خواهند کرد. سعی می کنیم تا یکی 2 هفته آینده این مساله را حل کنیم و این نوید را می دهم که با تمام توان و یاری پیشکسوتان و طرفداران بتوانیم نتایج خوبی در شان استقلال کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه مطالبات بازیکنان را کی پرداخت می نماید گفت: راستش در این 2 هفته فقط یک بار مصاحبه کردم و امروز هم قصد مصاحبه ندارم. به احترام شما پایین آمدم ولی چیزی که قبلا گفتیم سعی می کنیم اجرایی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1038

به "سعادتمند: با یکی، 2 میلیارد استقلال را مدیون نخواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: با یکی، 2 میلیارد استقلال را مدیون نخواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید