راه اندازی شبکه نسل چهارم در استراحتگاه بهره برداری منطقه عملیاتی خانگیران

به گزارش مجله عکسها، رئیس مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از راه اندازی شبکه نسل چهارم در استراحتگاه بهره برداری خانگیران اطلاع داد.

راه اندازی شبکه نسل چهارم در استراحتگاه بهره برداری منطقه عملیاتی خانگیران

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، مهندس رضا فصیحی با اشاره به پیگیری های اجرا شده برای ارتقای آنتن دهی اینترنت در منطقه خانگیران سرخس اظهار کرد: امروزه دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به یکی از نیازهایی ضروری تبدیل شده است و از این منظر پوشش دهی منطقه ها عملیاتی نفت و گاز هم در راستای ایجاد رضایتمندی و توجه به نیروی انسانی حائز اهمیت است.

وی گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از حیث فراوری و تأمین گاز استان های شمالی کشور دارای صندلی خاص و حیاتی است و همکاران ما در بخش های مختلف شرکت به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی هستند. حساسیت کار، شرایط جغرافیایی و محرومیت منطقه ای باعث سختی شرایط کار در این منطقه شده است و عدم وجود پوشش شبکه اینترنت قوی به ویژه در محل استراحتگاه بهره برداری هم این سختی را دوچندان می نماید.

مهندس فصیحی توضیح داد: با آنالیز و پیگیری های اجرا شده با شرکت مخابرات استان خراسان رضوی از تیرماه 1400 در محل استراحتگاه بهره برداری امکان بهره مندی همکاران از خدمات اینترنت نسل چهارم فراهم شده است.

فصیحی یادآور شد: این اقدامات و پیگیری ها از سوی واحدهای خدمات پشتیبانی و مخابرات شرکت ادامه خواهد داشت تا مشکل آنتن دهی و اینترنت پرسرعت را در دیگر بخش های منطقه خانگیران به طور کامل رفع نماییم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1859

به "راه اندازی شبکه نسل چهارم در استراحتگاه بهره برداری منطقه عملیاتی خانگیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شبکه نسل چهارم در استراحتگاه بهره برداری منطقه عملیاتی خانگیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید