خبرنگاران پرسنل مقر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن دورکار شدند

به گزارش مجله عکسها، تهران- خبرنگاران- مقامات صندوق بین المللی و بانک جهانی اعلام کردند؛ به پرسنل شاغل خود در واشنگتن توصیه نموده اند که دورکاری نمایند.

خبرنگاران پرسنل مقر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن دورکار شدند

رسانه های غربی گزارش دادند که پس از گزارش ابتلای کارمندی در مقر این دو نهاد در واشنگتن به ویروس کرونا، به پرسنل این دو نهاد در این شهر اعلام شد که در خانه هایشان دورکاری نمایند.

یک سخنگوی صندوق بین المللی پول نیز در این خصوص گفت که این نهاد، همچنان به طور عملیاتی اقدام می نماید و آماده است در راستای منافع اعضا عمل کند.

این توصیه به حدود دو هزار پرسنل صندوق بین المللی پول و حدود 16 هزار پرسنل بانک دنیای در واشنگتن شده است.

گزارش شده است که کارمند صندوق بین المللی پول که علائم ویروس کرونا داشته باشند، خود را قرنطینه نموده و تحت درمان قرار می گیرند. هیچ کارمندی از بانک دنیای تا به امروز به کرونا مبتلا نشده است.

به دلیل شیوع گسترده کرونا در کشورهای مختلف دنیا و جدی بودن نگرانی ها از احتمال ابتلا به این بیماری مسری، بسیاری از جلسات مهم بین المللی و منطقه ای لغو و یا به صورت مجازی و به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار می گردد.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان دنیای بهداشت روز آدینه با بیان اینکه قاره اروپا اکنون کانون شیوع ویروس کروناست، گفت: تجربه چین و کره جنوبی ثابت می نماید که قرنطینه می تواند جان بسیاری از مردم را در رابطه با این بیماری نجات بدهد و کشورها باید از این تجربیات استفاده نمایند.

در میان کشورهای اروپایی، ایتالیا با بیش از 15 هزار مبتلا و یک هزار و 16 فوتی بر اثر این بیماری، وضع وخیم تری نسبت به سایر کشورها دارد.

ویروس کرونا که از چین شیوع شد بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا سرایت کرد.

بر اساس اعلام سازمان بهداشت دنیای، تا به امروز 139 هزار و 16 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند که 70 هزار و 727 نفر بهبود یافته و پنج هزار و 116 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 944

به "خبرنگاران پرسنل مقر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن دورکار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرسنل مقر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن دورکار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید