خبرنگاران مدیرکل پست کردستان: بسته های پستی تا وزن 30 کیلوگرم تحویل و جابجا می شود

به گزارش مجله عکسها، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل پست کردستان گفت: براساس دستورالعمل جدید بسته های تا وزن 30 کیلوگرم در باجه های پستی تحویل گرفته و به درب منازل مشتریان ارسال می شود.

خبرنگاران مدیرکل پست کردستان: بسته های پستی تا وزن 30 کیلوگرم تحویل و جابجا می شود

شهاب وحیدیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر این اساس، امکان دریافت بسته های با بیش از 30 کیلوگرم وجود ندارد، مگر اینکه قابل تفکیک بوده و به صورت جداگانه ارسال شود.

وی به گلایه برخی شهروندان مبنی بر عدم ارسال بسته های پستی با وزن بالا به درب منازل اشاره کرد و اضافه کرد: ماموران وظیفه دارند طبق دستورالعمل ابلاغی بسته های پستی را به درب منازل برده و تحویل مشتریان دهند.

مدیرکل پست کردستان با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده تخلف، آن را به اداره پست گزارش کنند تا رسیدگی شود، یادآور شد: روزانه بیش از 10 هزار مرسوله پستی در استان توسط 75 مامور نامه رسان به مشتریان تحویل داده می شود.

وحیدیان به تلاش ماموران و پرسنل شرکت پست با وجود شیوع کرونا و سنگینی کار اشاره و تاکید کرد: به دلیل انجام قرنطینه و گندزدایی مرسوله به صورت روزانه، تاخیری حدود 48 ساعته در ارسال بسته ها به مقصد به وجود آمده که برای حفظ سلامتی شهروندان است.

وی با بیان اینکه مرسوله پستی با سلامت کامل تحویل مشتریان داده می شود، گفت: هنگامی که مرسوله تحویل اداره پست می شود مشمول بیمه عمومی شده البته با توجه به اینکه ارزش واقعی بسته مرسوله اعلام نشده، در صورت مفقودی تا سه برابر ارزش آن غرامت پرداخت می شود.

در حال حاضر 191 دفتر پست روستایی و 190 دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می دهند.

استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 677 روستای دارای سکنه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1190

به "خبرنگاران مدیرکل پست کردستان: بسته های پستی تا وزن 30 کیلوگرم تحویل و جابجا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل پست کردستان: بسته های پستی تا وزن 30 کیلوگرم تحویل و جابجا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید