خبرنگاران محمدخانی: پرسپولیس سال جاری دو جام می گیرد

به گزارش مجله عکسها، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی است و این توانایی را دارد در هر دو جام عنوان نخست را کسب کند.

خبرنگاران محمدخانی: پرسپولیس سال جاری دو جام می گیرد

به گزارش خبرنگاران،ناصر محمدخانی روز یکشنبه در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: همان طور که پیش بینی می شد پرسپولیس در کرمان کار راحتی پیش رو داشت و توانست بدون دردسر راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان گردد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در این بازی تمرینی به خوبی در امور تهاجمی پیروز بود و علاوه بر اینکه سه گل زد بارها صاحب موقعیت گل شد که آنها را از دست داد و گرنه با گل های بیشتری زمین مسابقه را ترک می کرد.

پیشکسوت پرسپولیس اعلام نمود: شهریار مغانلو در این بازی یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد، البته این از ضعف فنی مغانلو نیست چرا که او مدتی است درگیر جدایی از باشگاه پرتغالی و پیوستن به پرسپولیس بود و به همین علت از تمرکز لازم به دور بود.

محمدخانی توضیح داد: مغانلو کیفیت فنی بالایی دارد و به طور حتم پس از رسیدن به هماهنگی کامل با پرسپولیس گل های زیادی به ثمر می رساند.

وی تاکید نمود: در ادامه راه با سرانجام یافتن محرومیت عیسی آل کثیر و اضافه شدن مهدی ترابی و شهریار مغانلو قدرت تهاجمی پرسپولیس به طرز قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

بازیکن اسبق پرسپولیس در سرانجام گفت: پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی است و این توانایی را دارد در هر دو جام عنوان نخست را کسب کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز آدینه در مرحله یک شانزدهم جام حذفی با پیروزی سه بر صفر مقابل تیم مس نوین کرمان به فزونی دست یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1691

به "خبرنگاران محمدخانی: پرسپولیس سال جاری دو جام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محمدخانی: پرسپولیس سال جاری دو جام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید