خبرنگاران انتشاردهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد در مرودشت دستگیر شد

به گزارش مجله عکسها، شیراز-خبرنگاران- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: عامل انتشار دهنده شایعه سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

خبرنگاران انتشاردهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد در مرودشت دستگیر شد

سرهنگ اسماعیل زراعتیان دوشنبه در این باره گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی پیروز شدند عامل انتشار این کلیپ جعلی را شناسایی و دستگیر نمایند.

زراعتیان اضافه نمود: در آنالیز های اولیه معین شد کلیپ منتشر شده مربوط به آتش سوزی کاه و کلش در زمین های کشاورزی اطراف اتوبان بوده و توسط کشاورزان برای آماده سازی زمین برای کشت جدید انجام شده است.

رئیس پلیس مرودشت با بیان اینکه متهم که راننده خودرو سنگین می باشد انگیزه خود را از این اقدام، سرگرمی و ناآگاهی بیان کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

زراعتیان به شهروندان هشدار داد: از انتشار هرگونه فیلم، عکس و مطالبی که صحت و سقم آن معین نیست و باعث تشویش اذهان عمومی می گردد، جدا پرهیز نمایند.

فیلمی مبنی بر سقوط یک فروند بالگرد در محور شیراز- مرودشت در فضای مجازی روز دوشنبه نهم تیرماه 99 منتشر شد که مراجع رسمی این موضوع را تایید نکردند و اعلام کردند: دود برخاسته از منطقه به دلیل سوختن کاه و کلش به جامانده در مزارع بوده است.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1224

به "خبرنگاران انتشاردهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد در مرودشت دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشاردهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد در مرودشت دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید