حسین ثوری: با اکبر احدی اختلافی ندارم اما شاید در برخی موارد نظرات متفاوتی داشته باشیم، قهرمانی کشور تولد رشته بوکس در صداوسیما بود

به گزارش مجله عکسها، حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس گفت: با سرمربی تیم ملی بوکس اختلافی ندارم، اما شاید در برخی موارد نظرات متفاوتی داشته باشیم.

حسین ثوری: با اکبر احدی اختلافی ندارم اما شاید در برخی موارد نظرات متفاوتی داشته باشیم، قهرمانی کشور تولد رشته بوکس در صداوسیما بود

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در خصوص برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور این دوره همراه با چند نکته منحصربه فرد بود. سطح میزبانی مسابقات بسیار عالی بود و تقریباً همه استانداردهای برگزاری مسابقاتی در این سطح از سوی مسئولان استان خوستان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بوکس این استان رعایت شده بود.

وی توضیح داد: نکته دیگری که در این مسابقات برای ما حائز اهمیت بود، تولد دوباره رشته بوکس در صداوسیما بود که بابت آن باید از مسئولان صداوسیما تشکر کنیم. پخش مستقیم این مسابقات نقطه عطفی برای رشته بوکس بود تا بتوانیم این رشته را بهتر به علاقه مندان ورزش و اسپانسرها معرفی کنیم. شاید یکی از دلایل سرخوردگی بوکسورهایی مانند هومن کرمی، حسن کارکردی، محمدرحیم رحیمی، انوشیروان نوریان و سجاد محرابی که باعث حضور آنها در خارج از کشور شد، نرسیدن به حق شان و دیده و شناخته نشدن توسط مردم بود.

رئیس فدراسیون بوکس گفت: یکی دیگر از نکات مثبت مسابقات بوکس قهرمانی کشور ظهور و بروز چهره های جدید در بوکس بود که نشان می دهد بوکس ایران در حال پیشرفت است. در این مسابقات شاهد قهرمانی چهره های بسیار جوان و باانگیزه ای بودیم. همچنین بوکس بار دیگر در زادگاه خود به دنیا آمد و استان خوزستان بعد از 22 سال با اقتدار و بدون حرف و حدیث قهرمان شد.

ثوری در خصوص انتقاداتی که به حواشی روز اول مسابقات و برگزاری این رقابت ها تا بعد از نیمه شب وجود داشت، گفت: این اشکالات را می پذیرم و می دانم که برگزاری مسابقات بعد از ساعت 12 شب خوشایند و مرسوم نیست و این مسئله از معایب ما بود. این موضوع دیگر نباید تکرار گردد و ما به دنبال برطرف کردن نواقص خود برای مسابقات آینده هستیم، اما در مجموع نقاط روشن این مسابقات بسیار بیشتر از نقاط تاریک بود.

وی در خصوص عدم رضایت کادرفنی تیم ملی بوکس از سطح فنی مسابقات بوکس قهرمانی کشور، مطرح کرد: به نظر من به جز سه ملی پوش حاضر در بازی های آسیایی که از چهره ها شاخص این مسابقات بودند، ما شاهد چهره های بسیار خوبی مانند مسلم مقصودی و رضا سلیمانی فرد از استان خوزستان و اشکان رضایی بودیم. این نفرات در سطح بسیار بالایی خود را در این مسابقات نشان دادند، اما باز هم می طلبد کوشش بیشتر انجام گردد. به شخصه با توجه به سن و سال بچه ها و انگیزه های بالای آنها خیلی به این نفرات امیدوارم و مربیان نیز باید در جهت برطرف نواقص کوشش نمایند.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص غیبت اکبر احدی، سرمربی تیم ملی در سه روز ابتدایی مسابقات قهرمانی کشور و شایعه اختلاف او با فدراسیون بوکس گفت: احدی چند روز قبل از مسابقات تماس گرفت و خاطرنشان کرد به دلیل بیماری برادرش نمی تواند در روزهای ابتدایی مسابقات حضور داشته باشد. در غیاب احدی، علی مظاهری از ابتدای مسابقات حضور داشت. در کنار مظاهری افرادی بزرگی مانند حسین نهرودی، رضا مهدی پور و کوروش ملایی در کمیته فنی حضور داشتند و به مظاهری یاری می کردند. اصلاً اختلافی با احدی ندارم، اما شاید در برخی موارد نظرات متفاوتی داشته باشیم.

ثوری در خاتمه خاطر نشان کرد: یکی از اعتقاد من این است که باید طوری کار کنیم که دو تیم ملی داشته باشیم و یکی از تیم ها در شهرستان ها و دیگر در تهران اردوی خود را برگزار نمایند. این تصمیم نیز به دلیل ایجاد رقابت میان بوکسورهاست تا این نفرات کوشش خود را بیشتر نمایند. ضمن اینکه حتی در صورت تشکیل تیم ب هم این تیم زیر نظر کادر فنی تیم ملی خواهد بود و تنها مربیان آن تیم با هماهنگی سرمربی تیم ملی به اجرای برنامه ها خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 180

به "حسین ثوری: با اکبر احدی اختلافی ندارم اما شاید در برخی موارد نظرات متفاوتی داشته باشیم، قهرمانی کشور تولد رشته بوکس در صداوسیما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین ثوری: با اکبر احدی اختلافی ندارم اما شاید در برخی موارد نظرات متفاوتی داشته باشیم، قهرمانی کشور تولد رشته بوکس در صداوسیما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید