حدادی فر: مساوی به درد ما و استقلال نمی خورد، با تیم باکیفیتی بازی داریم

به گزارش مجله عکسها، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت که در بازی روز پنجشنبه، تساوی به درد آنها و استقلال نمی خورد.

حدادی فر: مساوی به درد ما و استقلال نمی خورد، با تیم باکیفیتی بازی داریم

قاسم حدادی فر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط تیمش و بازی فردا با استقلال گفت: وضعیت تیم ما خوب است، درست است که خوب امتیاز نگرفتیم ولی خوب فوتبال بازی می کنیم. این هفته میزبان استقلال هستیم و تلاش می کنیم برنده از زمین بیرون بیاییم. می دانیم بازی سختی در پیش داریم چون استقلال تیم باکیفیتی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. بازی های ذوب آهن و استقلال که در اصفهان برگزار می شود همیشه جذاب است. سال قبل در اصفهان مساوی کردیم و در تهران باختیم و امیدوارم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می تواند اولین برد فصل را برابر استقلال به دست بیاورد؟ تاکید کرد: میزبان هستیم و باید برنده شویم. تاکنون بردی به دست نیاورده ایم و مساوی در این بازی به دردمان نمی خورد. مساوی به درد استقلال هم نمی خورد چون آنها هم از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشته اند و دنبال برد هستند. امیدوارم برابر استقلال نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان ذوب آهن در ارتباط با انگیزه های شخصی علیرضا منصوریان برابر تیم سابقش شرح داد: منصوریان یک استقلالی تمام عیار است ولی در حال حاضر هدایت ذوب آهن را بر عهده دارد. منصوریان به ذوب آهن تعصب دارد و شبانه روز تلاش می کند تا تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم خواسته های این مربی را در زمین پیاده کنیم و در بازی با استقلال برنده شویم. از هواداران هم می خواهیم که برای حمایت ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.

حدادی فر گفت: به هم تیمی خودم ابراهیم زاده بابت از دست دادن مادرش تسلیت می گویم و امیدوارم مسعود ما را در غم خودش شریک بداند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 475

به "حدادی فر: مساوی به درد ما و استقلال نمی خورد، با تیم باکیفیتی بازی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: مساوی به درد ما و استقلال نمی خورد، با تیم باکیفیتی بازی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید