توصیه ، مردم برای خرید مسکن عجله نکنند

به گزارش مجله عکسها، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: احتیاج مسکن مردم در اولویت کاری ما قرار گرفته است و مردم لازم نیست برای خرید زمین یا مسکن عجله نمایند.

توصیه ، مردم برای خرید مسکن عجله نکنند

جهت دریافت خدمات آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، محسن صادقیان در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان اضافه نمود: در حال حاضر، بازی خرید و فروش زمین و ملک بین بنگاه ها، نوعی بازارگرمی و به منظور افزایش قیمت است.

وی اظهار کرد: زمین مورد احتیاج در طرح اقدام ملی مسکن تامین می گردد، بنابراین مردم نباید فریب حباب زمین و مسکن را بخورند؛ در این طرح دولت موظف است برای افراد واجد شرایط، زمین برای تامین مسکن فراهم کند.

صادقیان ادامه داد: دو اقدام برای کاهش قیمت زمین و مسکن در استان اجرا شده و مردم لازم نیست برای خرید زمین یا مسکن عجله نمایند، زیرا زمین برای افراد واجد شرایط در اختیار دستگاه های مختلف قرار گرفته است؛ همچنین در دومین قدم قرار است طرح اخذ مالیات از خانه های خالی در ماه های آینده عملیاتی گردد که منجر به عرضه مسکن و کاهش اجاره بها و قیمت مسکن خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه این نشست، توضیحات و راهکارهای لازم را در مورد یاری به اجرای آسفالت معابر شهر اردکان و پیگیری اعتبار بازآفرینی و تعرفه های نظام مهندسی در شهرستان ها ارائه کرد.

افزایش تعرفه نظام مهندسی در شهرهای استان به ویژه اردکان از جمله دغدغه های اعضای شورای اسلامی این شهرستان بود که به منظور کاهش تخلفات ساخت وساز در این نشست مطرح شد.

در طرح اقدام ملی مسکن قرار است 400 هزار واحد مسکونی شامل 200 هزار واحد در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در شهرهای زیر 50 هزار نفر و 100 هزار واحد در بافت های فرسوده ساخته گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1064

به "توصیه ، مردم برای خرید مسکن عجله نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه ، مردم برای خرید مسکن عجله نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید