تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی

به گزارش مجله عکسها، خبرنگاران/مرکزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: 24 طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه های توزیع برق، شرکت شهرک ها، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری برای سال آینده در استان مرکزی به تصویب رسیده است.

تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

رقیه یادگاری سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: از مجموع 30 طرح اقتصاد مقاومتی معرفی شده برای سال آینده در استان در نهایت 24 طرح به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: تاثیر طرح های مالی باید به صورت سریع و برجسته در اقتصاد استان نمایان گردد و همچنین باید از تامین محل اعتبارات مورد احتیاج طرح ها اطمینان حاصل گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی توضیح داد: همچنین امسال 24 طرح مالی بزرگ در استان مرکزی به بهره برداری رسیده و استان به لحاظ بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی در امسال رتبه سوم را کسب نموده است.

یادگاری بیان نمود: سهمیه تسهیلات استان مرکزی در بند الف تبصره 18 قانون بودجه هزار و 300 میلیارد تومان از مجموع 530 هزار میلیارد ریال سهمیه ملی و سهمیه اشتغال استان 24 هزار فرصت شغلی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 806

به "تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 24 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید