تخصیص 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس

به گزارش مجله عکسها، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: بیش از 678 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ایجاد 10 هزار شغل در استان در نظر گرفته شده است.

تخصیص 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، سهراب مختاری در ستاد امور جوانان اظهار داشت: تسهیلات ارائه شده در قالب 5 هزار و 401 طرح و از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این طرح ها پرداخت شده است.

وی در مورد طرح های بهره برداری شده اظهار داشت: بیش از 3 هزار و 970 طرح با اشتغال زایی بیش از هشت هزار و 244 نفر و اعتبار 34 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: اطلاعات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال در تارنمای ویژه ای به صورت عمومی انتشار یافته، در حوزه ورزش و جوانان از مجموع طرح های که به وزارت کار و تعاون ارائه شده است تا به امروز بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخته شده است البته 26 میلیارد تومان پروژه در قالب ورزش و جوانان نیز به صندوق ها معرفی شده اند.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های کاریابی نیز افزود: در سال 97 بیش از 5 هزار نفر به مشاغل مختلف معرفی شده اند و در سال جاری نیز این تعداد به 5 هزار و 328 نفر رسیده است.

مختاری در مورد طرح های کارورزی اظهار کرد: استان فارس در کشور در حوزه کارورزی اولین استان در کشور است و تا به امروز توانسته است بیش از 4 هزار نفر از این طرح بهره مند شده اند البته در بخش مهارت آموزی نیز در فارس هزار و 616 نفر نیز از طرح مهارت آموزی بهره مند شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 805

به "تخصیص 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید