بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حضور دستاوردهای فناورانه دانش بنیان های کشور در بازارهای دنیای موضوعی خوشایند و هدف بزرگی برای همه شرکت هایی است که به این حوزه ورود کرده اند و قصد ادامه حیات دارند. سفره گسترده ای که می تواند توانایی ها و ظرفیت های دانشی این شرکت ها را به رخ دنیا بکشد.

بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد

دروازه های دنیای برای ورود محصولات دانش بنیان فضایی مناسب برای توسعه بازار محصولات و خدمات دانش بنیان است. جایی که می تواند این خدمات را به دنیا معرفی کند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این میان به عنوان یکی از نهادهای حامی زیست بوم فناوری و نوآوری در تلاش است تا راستا ورود این دستاوردها به بازار دنیای را تسهیل کند.

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم یکی از نهادهای پیشرو در این حوزه است و تا به امروز توانسته 5 هزار و 339 خدمت به متقاضیان ارائه کند. خدماتی که بازار دنیای محصولات و خدمات دانش بنیان را توسعه داده است.

خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالاها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت های دانش بنیان است. کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی می کند تا با شناسایی و ارزیابی شرکت های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت ها ارایه کند.

خدمات حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شرکت های دانش بنیان، خلاق و واسطه های صادراتی (شرکت های مدیریت صادرات، پایگاه های صادراتی، کارگزاران تجاری برون مرزی) ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1322

به "بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید