برگزاری نشست ایده یابی و نقد و آنالیز کتاب فیل آبی در خانه هنرمندان اصفهان

به گزارش مجله عکسها، مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: نشست ایده یابی و نقد و آنالیز کتاب فیل آبی امروز ساعت 16:30 در خانه هنرمندان اصفهان با حضور نویسنده کتاب با هدف ایده یابی در امور هنری برگزار می گردد.

برگزاری نشست ایده یابی و نقد و آنالیز کتاب فیل آبی در خانه هنرمندان اصفهان

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

امیرمسعودحلاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان با اشاره به نقد کتاب فیل آبی گفت: نشست ایده یابی و نقد و آنالیز کتاب فیل آبی امروز ساعت 16:30 در خانه هنرمندان اصفهان با حضور نویسنده کتاب با هدف ایده یابی در امور هنری برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این کتاب نوشته محمد حسین نیرومند است و کتاب در رابطه با ایده یابی و پرورش آن در گرافیک و کاریکاتور است.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: کتاب راجع به این بوده که ایده یابی از کجا آغاز و مسیرهای آن چیست؛ چگونه پرورش داده گردد و موضوعی که سفارش داده اند را به پایان برسانند.

وی اعلام کرد: این کتاب دستورالعمل هایی را ارائه نموده که برای مخاطبان کاربرد دارد و راهنمای خوبی باشد و به نقد و آنالیز و بازخوانی و یک جلسه پرسش و پاسخ با افراد است.

حلاج اعلام نمود: این نشست پیش احتیاج برای جلسه اصلی با حضور نویسنده است که مباحث اصلی را شرح می دهد و پرسش و پاسخ مجدد صورت می گیرد در واقع داریم بستری را آماده می کنیم تا زمانی که با نویسنده روبر می شوند بی خبر ازکتاب نباشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 942

به "برگزاری نشست ایده یابی و نقد و آنالیز کتاب فیل آبی در خانه هنرمندان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست ایده یابی و نقد و آنالیز کتاب فیل آبی در خانه هنرمندان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید