برخورد با رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس در قم

به گزارش مجله عکسها، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: دستگاه های نظارتی باید با رانندگانی که مجوز لازم برای ارائه سرویس مدارس را ندارند،برخورد نمایند.

برخورد با رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس در قم

سعید کاویانی،مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در ششمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان که در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید، با اشاره به کمبود خودرو برای سرویس مدارس گفت: می توانیم با برنامه ریزی درست کمبود خودرو در سرویس مدارس را بدون تحمیل کردن هزینه های اضافی به خانواده ها برطرف کنیم.

او تغییر ساعات آغاز مدارس را موردتوجه قرارداد و اضافه کرد: با تغییر ساعات آغاز مدارس والدین می توانند بچه ها خود را به مدرسه رسانده و تقاضا برای سرویس مدارس کاهش پیدا کند.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم، سیاست آموزش وپرورش در ثبت نام دانش آموزان در نزدیک ترین مدرسه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با ثبت نام دانش آموزان در نزدیک ترین مدرسه به محل زندگی، علاوه بر کاهش تقاضای سرویس، در ترافیک شهر نیز تأثیر زیادی خواهد داشت.

او تأکید کرد: والدینی که می خواهند بچه هاشان در مدارس خاص تحصیل نمایند نیز باید هزینه سرویس مدارس را پرداخت نموده و باید در این نرخ اعلام شده تجدیدنظر گردد تا رانندگان نیز برای سرویس داوطلب شوند.

کاویانی توضیح داد: دستگاه های نظارتی باید با رانندگانی که مجوز لازم برای ارائه سرویس مدارس را ندارند، برخورد نمایند تا مسائل سال های گذشته تکرار نشده و امنیت جانی و اخلاقی آن ها حفظ گردد.

او در خاتمه یادآور شد: سرویس مدارس حکم مدرسه سیار را دارد و باید برنامه های فرهنگی ویژه ای برای زمانی که بچه ها در سرویس هستند، اجرا گردد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2245

به "برخورد با رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید