باقری: چرا هیات مدیره استقلال تصمیم فنی می گیرد؟

به گزارش مجله عکسها، فرشید باقری هنوز بر سر مواضع قبلی خود باقی مانده و قصد ندارد حرف هایش را پس بگیرد. باقری در عین حال منتظر تصمیم باشگاه استقلال درباره آینده کاری اش است.

باقری: چرا هیات مدیره استقلال تصمیم فنی می گیرد؟

فرشید باقری هنوز از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال مجوز بازی نگرفته است. این بازیکن اما در عین حال اعتقاد دارد که در آن ماجرا حرف بدی به زبان نیاورده است. باقری می گوید: آیا من حرف بدی زده ام؟ اینکه استقلال نتواند قبل از دربی تمرین تاکتیکی انجام بدهد از نظر شما اتفاق خوبی است؟ من اگر انتقادی کردم از سر دلسوزی بوده است و این حرفی بوده که تمام بازیکنان هم آن را قبول دارند و حتی خود آقای شفر در مصاحبه ها و پست های اینستاگرامی اش به آن اشاره نموده بود. این حرفی است که حتی سایر بازیکنان هم در مقاطع مختلف آن را به زبان آورده بودند.

باقری با اشاره به پست های اینستاگرامی مشترک پرسپولیسی ها به حرف هایش ادامه داد: دیدم که بازیکنان پرسپولیس پست اینستاگرامی مشترکی منتشر و به شرایط موجود انتقاد نموده اند. سوال من این است که آیا اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آنها را اخراج می نمایند؟ بازهم می گویم اگر انتقادی بوده به خاطر دوست داشتن استقلال بوده است و اینکه تمام بچه ها فکر می کردند اگر ما زمین تمرین داشتیم می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم و به صدر جدول برسیم.

فرشید باقری در پاسخ به این سوال که گفته می گردد اعضای هیئت مدیره استقلال می خواهند او را تا سرانجام فصل کنار بگذارند و حتی برای فصل بعد می خواهند در پست او جانشین انتخاب نمایند هم این واکنش را نشان داد: اگر من بازیکن بدی بوده ام و نتوانسته ام از نظر فنی خوب باشم خودم قبول می کنم و حرفی ندارم و برای استقلال بزرگ آرزوی موفقیت می کنم. فقط سوال من این است که کجای جهان اعضای هیئت مدیره تصمیم فنی می گیرند و بازیکن جذب می نمایند؟ از قدیم حتی زمانی که در تیم های آماتور بازی می کردم هم این سرمربی بود که در جذب بازیکن تصمیم گیری می کرد نه اعضای هیئت مدیره. ما الان 40 درصد از قرارداد خود را گرفته ایم و تنها 5 بازی به سرانجام لیگ باقی مانده است. ما وضعیت باشگاه را می دانیم و همه در کنار هم به دنبال موفقیت تیم هستیم.

باقری با این جملات به حرف هایش سرانجام داد: آقای فتحی در استقلال زحمت می کشند و شما می دانید من هرگز به سیاست های ایشان انتقاد ننموده ام، بلکه در خصوص زمین چمن حرف زدم که فکر کنم دغدغه کل تیم است و در این فصل نبود یک زمین تمرینی مناسب خیلی ما را اذیت نموده است. این را هم بگویم هر تصمیمی که آقای فتحی بگیرند با کمال میل قبول می کنم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 246

به "باقری: چرا هیات مدیره استقلال تصمیم فنی می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: چرا هیات مدیره استقلال تصمیم فنی می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید