باقری: شاید مسئولان باشگاه در رودربایستی با من مانده اند، خبری نشد، شنبه به مسافرت می روم

به گزارش مجله عکسها، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار بود همراه تیم به اوکراین بروم قراردادم چند روز پیش امضا می شد.

باقری: شاید مسئولان باشگاه در رودربایستی با من مانده اند، خبری نشد، شنبه به مسافرت می روم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم پرسپولیس در حالی تا ساعاتی دیگر راهی اوکراین خواهد شد که قرار نیست کریم باقری در این سفر سرخپوشان را همراهی کند و باشگاه پرسپولیس حتی هنوز قرارداد مربی فصل پیش خود را تمدید هم ننموده است.

کریم باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این مورد گفت: فکر کنم شما اینقدر خبر عقد قرارداد من با پرسپولیس را پیگیری نموده اید که خسته شده اید! به هر حال اگر قرار بود مرا همراه تیم به اوکراین ببرند تا چند روز پیش قراردادم را امضا نموده بودند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدام اعلام می نمایند مسئله ای برای ماندن باقری در پرسپولیس وجود ندارد، اما در عمل اقدامی نمی نمایند، یادآور شد: شاید در رودربایستی با من گیر نموده اند که این طور صحبت می نمایند. به هر حال تا الان که خبری از باشگاه نشده است و تیم هم راهی اوکراین خواهد شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به بیان این مسئله که شاید مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند هفته دیگر با او قرارداد ببندند و بعد از آن راهی اوکراین شود، یادآور شد: هفته دیگر که تیم از اوکراین بر می شود! ضمن اینکه من تا شنبه ایران هستم و بعد از آن راهی مسافرت خواهم شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 752

به "باقری: شاید مسئولان باشگاه در رودربایستی با من مانده اند، خبری نشد، شنبه به مسافرت می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: شاید مسئولان باشگاه در رودربایستی با من مانده اند، خبری نشد، شنبه به مسافرت می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید