بازی سختی در تبریز داریم، لیگ شرایط متفاوتی دارد

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال استقلال برابر ماشین سازی در تبریز گفت: فردا باید مقابل تیم خوب ماشین سازی بازی کنیم.

بازی سختی در تبریز داریم، لیگ شرایط متفاوتی دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان این که تیمش در اردوی قبل از شروع فصل عملکرد خوبی داشته است، گفت: روش بازی تیم من متفاوت خواهد بود و این نیازمند زمان است تا تیم هماهنگ شود. ما در خط حمله کامل نیستیم ولی بازیکنانم آماده بازی فردا هستند.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی یکی از مهم ترین تیم های شهر تبریز است، ادامه داد: مالک ماشین سازی همان مالک تراکتور است، تراکتور اهداف بزرگی برای این فصل دارد و یکی از رقیبان جدی ما در این فصل است و فردا باید با تیم دیگر تبریز بازی کنیم.

استراماچونی با اشاره به اینکه تیمش نفرات جدیدی جذب کرده است، گفت: این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند. ماشین سازی هم تغییر و تحولاتی داشته و می دانم بهترین مدافع میانی آنها به پرسپولیس رفته است. آنها یک بازیکن دیگر نیز به تراکتور دادند. آنها عملکرد خوبی داشتند و یک دروازه بان خوب نیز در فصل گذشته داشتند.

وی ابراز داشت: ما احترام زیادی به تیم حریف قائل هستیم ولی آمده ایم تا در تبریز تیم ماشین سازی را شکست دهیم. بازی اول در لیگ با ماشین سازی تبریز است و این بازی حتماً سخت خواهد بود ولی ما نیز اهداف خاص خود را داریم.

وی ادامه داد: امسال باید در جام حذفی و لیگ برتر و مسابقات آسیایی رقابت کنیم و کار ما سخت است. برای همین باید مهاجمان خوبی جذب کنیم. تیم ما هنوز کامل نیست و 4 بازیکن در خط حمله استقلال تغییر کرده است، فقط یک بازیکن جدید داریم. باید قدرتمندانه در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم و خط حمله استقلال را تقویت کنیم.

استراماچونی افزود: من روش خاص مربیگری دارم، البته به همه مربیانی که قبل از من کار کردند احترام می گذارم. تلاش می کنیم عملکرد خوبی در استقلال داشته باشیم. از ایتالیا آمدم و شرایط لیگ متفاوت است. بازیکنان متوجه شدند که نظم اهمیت زیادی برایم دارد و البته آن ها کیفیت خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا بهتر از این باشیم. از بازیکنان خواستم نتایج بازی های محبت آمیز را فراموش و فقط به بازی فردا فکر کنند. این بازی متفاوت و سخت است و لازمه دریافت سه امتیاز این است که خوب و محکم و جنگنده بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 355

به "بازی سختی در تبریز داریم، لیگ شرایط متفاوتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی در تبریز داریم، لیگ شرایط متفاوتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید