افزایش قیمت زولبیا و بامیه در کردستان

به گزارش مجله عکسها، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان سال جاری در بازار این استان نسبت به مدت مشابه آن در سال 98، 16 درصد بیشتر شد.

افزایش قیمت زولبیا و بامیه در کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرزاد سردارزاده اضافه نمود: قیمت زولبیا و بامیه توسط اتحادیه قنادان استان کردستان مشخص و به تصویب کارگروه تنظیم بازار نیز رسیده است، هرکیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز به قیمت 22 هزار تومان و نرخ درجه یک آن هرکیلوگرم 20 هزار تومان مشخص شده است.

وی قیمت هرکیلوگرم زولبیا و بامیه درجه 2 در بازار استان را 19 هزار تومان اظهار داشت و گفت: این میزان افزایش قیمت زولبیا و بامیه در نتیجه افزایش قیمت مواد اولیه آن به ویژه گرانی شکر رخ داده است.

سردارزاده تاکید نمود: بازرسان این سازمان در ماه مبارک رمضان به طور ویژه برعرضه کالاهای اساسی در بازار نظارت دارند و مردم هم درصورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی می توانند با سامانه 124 تماس بگیرند و موارد تخلف را اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه از یکم اسفند سال 98 تا 31 فروردین سال 99، 18 هزار و 440 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در بازار استان انجام شد، اظهارکرد: در نتیجه این بازرسی ها توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان 836 تخلف احراز شد.

سردارزاده با بیان اینکه تخلفات احراز شده در قالب 707 فقره پرونده به ارزش ریالی 13 میلیارد و 828 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: در این مدت 926 مورد گزارش مردمی به شیوه تلفنی، کتبی و حضوری نیز در مورد تخلفات صنفی به این سازمان ارائه شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 1059

به "افزایش قیمت زولبیا و بامیه در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت زولبیا و بامیه در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید