استقلال بازهم باید پیشرفت کند، موقعیت های گل زیادی را هدر دادیم

به گزارش مجله عکسها، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر امشب استقلال تهران مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: من خودم شخصا از داریوش شجاعیان خواستم در نشست خبری شرکت کند تا به او و تمام اعضای تیم انرژی بدهم.

استقلال بازهم باید پیشرفت کند، موقعیت های گل زیادی را هدر دادیم

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: شاید شما ندانید برای بازیکنی که تاکنون دوبار جراحی سخت داشته است شرایط چگونه است اما من سه بار عمل کردم و او را کاملا درک می کنم. می خواهم بگویم رختکن استقلال همیشه کنار داریوش است. احتمالا نمی دانست من می خواهم بگویم اینجا باشد چون موهایش را درست نکرده است!

وی ادامه داد: من فکر می کنم استقلال خیلی خوب بازی کرد. در هشت روز سه بازی کردیم. موقعیت های گل زیادی داشتیم. در 15 دقیقه پایانی هم 10 نفره بازی کردیم. در اواخر هم فرشید باقری از ناحیه دوقلوی پایش دچار مشکل شد و مجبور شدیم ریگی را به کناره ها بیاوریم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر پیشرفت خط حمله استقلال و در عین حال ضعفی که مدافعان این تیم هنگام سانتر از جناحین دارند افزود: باید قطعا پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ماست. این خیلی برای من سخت است که فقط یک ترکیب را پشت سر هم داشته باشم چون مدام مشکل پیش آمده. برای بازی امروز شما درست می گویید چون دو بازیکن خودمان روزبه چشمی و سیاوش یزدانی را نداشتیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت افزود: سه کلین شیت متوالی داشتیم و خوب بودیم اما باید پیشرفت کنیم.

استراماچونی در ادامه پیرامون نتایجی که اینتر گرفته است گفت: اینتر تیم فوق العاده و یک مربی بزرگ دارد که در هر دو جبهه لیگ قهرمانان و ایتالیا می جنگد. بازی خوبی را کونته با اینتر به نمایش در می آورد که نتایج درخشانی را در لیگ ایتالیا نیز کسب کرده است. این تیم برای قهرمانی با یوونتوس و ناپولی جدال سختی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 573

به "استقلال بازهم باید پیشرفت کند، موقعیت های گل زیادی را هدر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازهم باید پیشرفت کند، موقعیت های گل زیادی را هدر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید