استراماچونی: تمام مسائل من و استقلال ناشی از تحریم های ایران است، از نظر قانونی نمی توانستم به کارم ادامه دهم

به گزارش مجله عکسها، سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با یکی از نشریات معروف ایتالیایی درباره وضعی زندگی اش در ایران و دلایل جدایی اش از آبی پوشان تهران صحبت کرد.

استراماچونی: تمام مسائل من و استقلال ناشی از تحریم های ایران است، از نظر قانونی نمی توانستم به کارم ادامه دهم

به گزارش خبرنگاران، بعد از نزدیک به یک ماه از جدایی آندره آ استراماچونی از تیم فوتبال استقلال، نشریه کوریره دلواسپورت مصاحبه ای با این مرد ایتالیایی انجام داده است و از او درباره روزهای حضورش در تهران و اتفاقاتی که در ایران برای او رخ داد، سؤالاتی پرسیده است. این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

کوریره دلواسپورت: آقای استراماچونی در ایران شما در چه شرایطی زندگی و تمرین می کردید؟

استراماچونی: ما در یک پنت هاوس در شمال تهران با منظره ای زیبا از تمام شهر زندگی می کردیم که در فاصله چندصدمتری مدرسه و سفارت ایتالیا بود. منطقه ای که ما زندگی می کردیم پر از امکانات رفاهی، فروشگاه و رستوران بود. در عوض فاصله ای که محل سکونت مان با دو زمین تمرینی تیم داشت، بسیار زیاد بود. من مانند دیگر مدیران باشگاه راننده شخصی داشتم، اما سفرهای مان با توجه به ترافیک باورنکردنی تهران خیلی طول می کشید. یک بار به همسرم گفتم یادت هست که از ترافیک رم شکایت داشتی؟ حالا می بینی که همه چیز نسبی است.

دلیل اینکه تصمیم به فسخ قرارداد همکاری تان با استقلال گرفتید چه بود؟

وکلای من از مدت ها پیش با مؤسسات بانکی به خاطر بی قانونی هایی که در شیوه پرداخت حقوقم انجام شده بود، در تماس بودند. با وجود اینکه اولین هشدار در ماه آگوست را دادیم و بعد از آن هم سه اخطار دیگر با ارسال رونوشت به فیفا داده شد، اوضاع بهتر نشد و به این ترتیب وکلایم با اطلاع فیفا قرارداد را به حالت تعلیق درآوردند که همه اینها به خاطر رفتار باشگاه بود. در واقع، اگر باشگاه به تعهداتش عمل نمی کرد، من از نظر قانونی هم نمی توانستم به کارم ادامه دهم و به همین دلیل من دیگر نمی توانستم در رختکن حضور پیدا کنم یا به طور مستقیم تیم را راهنمایی کنم و کارم را انجام دهم. من مطمئنم که تمام این مسائل ناشی از تحریم های سیاسی و مالی است که ایران در معرض آن قرار گرفته است.

در شش ماهی که در تهران زندگی و کار کردید، چه تجربیاتی به دست آوردید؟

صرفنظر از مسائل فوتبالی، سایر چیزهایی که در این مدت تجربه کردیم، خوب بود. من با ملتی آشنا شدم که اشتیاقی فراوان نسبت به فوتبال دارند و همواره با جمعیتی زیادی ورزشگاه ها را پر می نمایند. خانواده ام هم در ایران زندگی خوبی داشتند و ما در آنجا دوستان زیادی پیدا کردیم.

حتماً آگاه هستید که طرفداران استقلال برای حمایت از شما در خیابان تجمع کردند. در این باره چه نظری دارید؟

حتی تصورش هم مرا هیجان زده می نماید. به نظر من این یک اتفاق تحسین برانگیز است. تعداد آنها به هزاران نفر می رسید. آنها همواره مرا دوست داشتند و برخی های شان هم با پیراهن های اینتر به ورزشگاه می آمدند تا علاقه شان را به این تیم نشان دهند. مربیگری در تهران برای من واقعاً تجربه زیبایی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 739

به "استراماچونی: تمام مسائل من و استقلال ناشی از تحریم های ایران است، از نظر قانونی نمی توانستم به کارم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: تمام مسائل من و استقلال ناشی از تحریم های ایران است، از نظر قانونی نمی توانستم به کارم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید