شروع عملیات اجرایی چاه های آهکی جنوب شهر شیروان

به گزارش مجله عکسها، در پنجمین روز از هفته دولت پروژه حفر ، تجهیز و اجرای خط انتقال چاه های آب شرب جنوب شهر شیروان با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال شروع شد.

شروع عملیات اجرایی چاه های آهکی جنوب شهر شیروان

در هفتمین روز از هفته دولت و به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر وبا حضور استاندار، امام آدینه شهرستان شیروان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ شروع عملیات اجرایی پروژه حفر، تجهیز و اجرای خطوط انتقال آب شرب چاه های آهکی شهر شیروان با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال به وسیله استان خراسان شمالی بر زمین خورد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این پروژه در دو فاز اجرایی به بهره برداری می رسد که فاز نخست آن شامل حفر هفت حلقه چاه و اجرای هفت کیلو متر از خط انتقال بود که آب چاه های شماره 1، 2، 3 و 4 را به شبکه توزیع شهر شیروان وصل می کرد و چاه های شماره 5، 6 و 7 نیز در این فاز حفر شده که در کل اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

نعیمی گفت:تجهیز سه حلقه چاه اجرای 12 کیلومتر خط انتقال، احداث سه باب اتاقک سر چاه و تکمیل مخزن ده هزار متر مکعبی شهر شیروان از مهم ترین اقدامات اجرایی فاز دوم این پروژه می باشد که که با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد. نعیمی تاکید نمود تکمیل مخزن نیمه تمام ده هزار شیروان از مهم ترین اقداماتی است که جهت تکمیل این پروژه باید صورت پذیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: این موضوع تلنگری بود بر این که ما جهت بهره مندی مردم از آب پایدار نیازمند شناسایی و حفر چاه های تازه و منابع آب شرب تازه باشیم و شروع عملیات اجرایی این پروژه نیز به همین دلیل است.

حسین نژاد گفت :با عنایت به وجود همراهی و همفکری امامان آدینه، مجمع نمایندگان، فرمانداران و رؤسای ادارات باعث افزایش بهره وری استان در کلیه زمینه ها اعم از مالی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

او گفت : پروژه انتقال آب از شمال کشور به استان از مهم ترین اهداف ما در راستای پیشرفت و آبادانی استان است و از کلیه مسئولین خواست جهت تسریع در اتمام این پروژه از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

لازم به ذکر است سرانجام این مراسم کلنگ شروع عملیات اجرایی این پروژه به وسیله استاندار خراسان شمالی بر زمین خورد و این پروژه به صورت رسمی وارد مرحله اجرایی گشت.

خبرنگاران خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2230

به "شروع عملیات اجرایی چاه های آهکی جنوب شهر شیروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی چاه های آهکی جنوب شهر شیروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید