آشوبی: با حرف زدن از مهندسی لیگ می خواهند ناکامی شان را توجیه کنند

به گزارش مجله عکسها، کارشناس فوتبال ایران بر این باور است که صحبت کردن از مهندسی مسابقات لیگ برتر از سوی برخی تیم ها برای توجیه عملکردشان است.

آشوبی: با حرف زدن از مهندسی لیگ می خواهند ناکامی شان را توجیه کنند

فرزاد آشوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد صحبت هایی که از قول برخی مدیران، مربیان و بازیکنان علیه پیروزیت های پرسپولیس در سال های اخیر می شود و اتهام مهندسی مسابقات، گفت: بدون توجه به این مسائل باید گفت پیروزیت آن هم چند سال پیاپی چیزی نیست که در یک مقطع کوتاه و با یک اقدام یا حمایت خاصی به دست بیاید بلکه نیاز به سال های سال برنامه ریزی، همت، تصمیمات و اقدامات مناسب، ثبات و.... دارد. باشگاه هایی که این روز ها به پرسپولیس اتهام می زنند بهتر است به دنبال این باشند که این باشگاه در چند سال اخیر چه اقداماتی انجام داده که در این مدت به نوعی برای آنها دست نیافتنی شده و پرسپولیس را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی صحبت ها و اتهامات به نوعی توجیه ناکامی است، یادآور شد: شاید بهتر است بگوییم این افراد نمی توانند و هنوز نتوانسته اند راستا درست را برای پیروزیت و به ثبات رسیدن پیدا کنند و به این خاطر با مطرح کردن برخی مسائل دنیال توجیه ناکامی تیمشان هستند. من بازی رفت پرسپولیس مقابل سپاهان را مثال می زنم. در آن بازی سپاهان برنده شد و با فاصله در صدر جدول قرار گرفت اما در ادامه راه دیدیم که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. دلیلش این بود که تیم های دیگر در نتیجه گیری ثبات نداشتند اما پرسپولیس خیلی زود دوران افتش را سپری کرده و به خاطر شخصیت بالای تیمی اش دوباره به همان راستا پیروزیت آمیز قبل خود برگشت. اتفاقی که در 4، 5 سال اخیر همواره تکرار شده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در واکنش به این اظهار نظر برخی افراد که پرسپولیس پیروزیت های امروزش را هم مدیون برانکوست، بیان نمود: بی انصافی است اگر بگوییم پرسپولیس هر چه دارد از برانکوست. فوتبال یک ورزش گروهی است و یک باشگاه و مجموعه زمانی پیروز خواهد بود که تمام عواملش کار خود را درست انجام دهند. برانکو عامل اصلی پیروزیت های پرسپولیس بوده اما نباید از زحمات بازیکنان هم غافل شد. آنها با وجود پیروزیت هایی که داشتند همچنان انگیزه و پشتکار خود را حفظ کرده و هر بازیکن جدیدی هم که به این کادر اضافه شد همین تفکر را پیدا کرد. این بدان معناست که مجموعه پرسپولیس راستا خود را پیدا کرده و با قدرت آن را ادامه می دهد.

آشوبی با بیان اینکه پرسپولیس در حال حاضر شانس اول قهرمانی لیگ است گفت: با نتایجی که در این هفته از لیگ رقم خورد رقبای پرسپولیس بار دیگر ثابت کردند که ثبات لازم را در نتیجه گیری نداشته و پیش از اینکه بخواهند به صدرنشین لیگ اتهام بزنند باید روی نقاط ضعف خود کار کنند. با شرایط موجود بعید می دانم تیمی توان رسیدن به پرسپولیس را داشته باشد مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی را در ادامه راه ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 912

به "آشوبی: با حرف زدن از مهندسی لیگ می خواهند ناکامی شان را توجیه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: با حرف زدن از مهندسی لیگ می خواهند ناکامی شان را توجیه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید