آخرین اخبار از نیمکت تراکتور؛ برانکو منتفی شد، استراماچونی گزینه جدید

به گزارش مجله عکسها، مذاکرات باشگاه تراکتور تبریز با برانکو ایوانکوویچ خیلی زود به سرانجام رسیده و حضور این مربی در تبریز منتفی شده است.

آخرین اخبار از نیمکت تراکتور؛ برانکو منتفی شد، استراماچونی گزینه جدید

از وبلاگ 4 جعبه دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از جدایی مصطفی دنیزلی از تیم تراکتور، مسئولان این باشگاه تبریزی به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند و در همین زمینه نیز حدس های فراوانی پیرامون آینده نیمکت تراکتور به گوش می رسد.

مسئولان باشگاه تبریزی که سال گذشته نیز تمایل فراوانی برای جذب برانکو ایوانکوویچ داشتند، پس از جدایی دنیزلی بار دیگر به سراغ این مربی پیروز کروات رفتند اما از قرار معلوم مذاکرات دو طرف خیلی زود به خاتمه رسیده و حضور این مربی در تبریز منتفی است.

پس از برانکو، استراماچونی سرمربی تیم استقلال، گزینه اصلی مالک و مدیران باشگاه تراکتور است و مسئولان این باشگاه تبریزی به دنبال راهکاری برای مذاکره با این مربی هستند.

به جز استراماچونی از کی روش نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های باشگاه تراکتور نام برده می گردد اما با توجه به حضور این مربی در تیم ملی کلمبیا و شرایط او، بعید به نظر می رسد این انتقال صورت بگیرد.

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات باشگاه تبریزی با گزینه های مدنظر، اسکووچیچ سرمربی فعلی تیم صنعت نفت آبادان یکی دیگر از مربیانی است که به مدیران باشگاه پیشنهاد شده و این احتمال وجود دارد در نهایت مدیران باشگاه تبریزی به سراغ این مربی بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 672

به "آخرین اخبار از نیمکت تراکتور؛ برانکو منتفی شد، استراماچونی گزینه جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از نیمکت تراکتور؛ برانکو منتفی شد، استراماچونی گزینه جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید