آتش سوزی گسترده در کارگاه حلاجی الیاف کاشان مهار شد

به گزارش مجله عکسها، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از مهار آتش سوزی گسترده در یک کارگاه حلاجی الیاف در این شهر اطلاع داد.

آتش سوزی گسترده در کارگاه حلاجی الیاف کاشان مهار شد

به گزارش خبرنگاران، روح اله فدایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت 7:20دقیقه صبح امروز سه شنبه 16مهر وقوع یک فقره آتش سوزی واقع در بلوار قطب راوندی کاشان به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که به دنبال آن، خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حادثه تیم های عملیاتی از چهار ایستگاه 1 ،2 ،3و4 این سازمان با 24 نیروی عملیاتی و 10خودروی آتش نشانی سنگین و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده و با تلاشی مؤثر، پیروز به مهار و خاموشی کامل آتش شدند و از گسترش آتش و سرایت به کارخانه های فرش و ریسندگی هم جوار این محل جلوگیری کردند.

فدایی با اشاره به اهمیت عملیات جلوگیری از سرایت آتش، گفت: مأموران آتش نشانی همچنان در محل حاضر بوده و در حال اجرا مراحل نهایی خاموش کردن آتش هستند تا کار لکه گیری و خاموش کردن آتش های پنهان تکمیل گردد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، اضافه کرد: علت آتش سوزی هنوز تعیین نیست و توسط کارشناسان کمیته علت یابی حادثه و آتش این سازمان آنالیز و اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 516

به "آتش سوزی گسترده در کارگاه حلاجی الیاف کاشان مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی گسترده در کارگاه حلاجی الیاف کاشان مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید