نسل نو 4 هدفون مالی JBL معرفی شدند

به گزارش مجله عکسها، در نمایشگاه CES 2024 شرکت JBL نسخه های نو چهار هدفون خود را عرضه نموده که قرار است در ماه مارس وارد بازار شوند.

نسل نو 4 هدفون مالی JBL معرفی شدند

همه این هدفون ها نسخه های ارتقا یافته از مدل های موجود هستند و با هدف مالی بودن طراحی شده اند، زیرا سه مدل از چهار مدل، با قیمت کمتر از 100 دلار به فروش می رسند و احتمالا در اواخر سال، با قیمتی کمتر هم فروخته خواهند شد.

در اینجا نگاهی به این این چهار مدل هدفون JBL خواهیم داشت در سال 2024 عرضه می شوند دو تای آن ها از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره می برند.

JBL Tune 520BT (50 دلار)

این هدفون رو گوشی نو JBL در سطح پایه است. یک مدل سبک وزن با درایورهای 33 میلی متری که تا می شوند و با شارژدهی تا 57 ساعت و 3 ساعت باتری اضافی تنها با 5 دقیقه شارژ، عمر باتری بهتری هم نسبت به مدل قبلی دارند.

این هدفون به بلوتوث 5.3 و همگام سازی بلوتوث چند نقطه ای مجهز است اما قابلیت حذف نویز فعال ندارد. JBL اعلام نموده که هدفون Tune 520BT را در رنگ های مشکی، سفید، بنفش و آبی عرضه خواهد نمود.

JBL Live 670NC (100 دلار)

این مدل رو گوشی درایورهای 32 میلی متری دارد و از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره می برد. JBB بعلاوه عمر باتری را نسبت به نسل قبلی بهبود بخشیده و بدین ترتیب تا 70 ساعت در حالت معمولی و 44 ساعت در حالت روشن بودن نویز کنسلینگ فعال(ANC) شارژدهی دارد و تنها با 5 دقیقه شارژ، باتری آن تا 3 ساعت دیگر هم جوابگو خواهد بود.

این مدل شامل نوترین بلوتوث 5.3 (همراه با LE Audio) و همگام سازی بلوتوث چند نقطه ای است. بعلاوه از فناوری هایی مانند Ambient Aware برای شفافیت صدا و TalkThru JBL برخوردار است. این هدفون در رنگ های مشکی، سفید و آبی در دسترس خواهد بود.

JBL Tune 720BT (80 دلار)

به گفته جی بی ال هدفون های بلوتوث سطح پایه نو این شرکت، ارتقا یافته اند و ضمن استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 تا 76 ساعت عمر باتری دارند. هدفون مدل 720BT که از درایورهای 40 میلی متری استفاده می نماید. در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

JBL Live 770NC (130 دلار)

هدفون Live 770NC که گران ترین مدل در میان چهار مدل معرفی شده است، از حذف نویز فعال استفاده می نماید. شارژدهی آن تا 70 ساعت در حالت عادی و 44 ساعت با روشن بودن ANC اعلام شده اس. ضمن اینکه تنها با 5 دقیقه شارژ می تواند تا 3 ساعت دیگر هم کار کند.

مانند مدل 670NC، این هدفون هم به بلوتوث 5.3 و LE Audio مجهز است و از ویژگی های Ambient Aware و TalkThru JBL هم بهره می برد. 770NC در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

منبع: CNet

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2407

به "نسل نو 4 هدفون مالی JBL معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو 4 هدفون مالی JBL معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید