جوانان عاشق این خودروی ژاپنی می شوند، عکس

به گزارش مجله عکسها، گجت نیوز نوشت: مزدا MX-5 2024 میاتا با طراحی نو و امکانات بیشتر معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات رودستر مجذوب کننده ژاپنی Mazda MX-5 2024 آشنا خواهیم شد.

جوانان عاشق این خودروی ژاپنی می شوند، عکس

مزدا MX-5 2024 در ژاپن معرفی گردید. مزدا طراحی ظاهری نو و امکانات بیشتری را برای مدل 2024 این رودستر مجذوب کننده خود در نظر گرفت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات Mazda MX-5 2024 آشنا کنیم.

مشخصات مزدا MX-5 2024

مزدا MX-5 2024 که در ژاپن با نام رودستر RF نیز به فروش می رسد اکنون به چراغ های جلو LED با دی لایت های یکپارچه مجهز شده است. طراحی چراغ های عقب نیز تغییر پیدا نموده و اکنون تمام بخش های آن نظیر چراغ های راهنما از LED بهره می برند.

طراحان برای نصب حسگر رادار کروز کنترل تطبیقی با ترمز هوشمند نیز تغییراتی را برای بخش چپ جلوپنجره در نظر گرفتند. این سیستم هنگام حرکت با دنده عقب و حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت فعال می گردد و اگر موانع را تشخیص دهد، می تواند به شکل اتوماتیک خودرو را متوقف کند. از سایر ویژگی های طراحی این خودرو می توان به رینگ های 16 و 17 اینچی و رنگ خاکستری متالیک اشاره نمود.

طراحان برای کابین این خودرو نیز نمایشگر 8.8 نوی با عملکردی نرم تر و سریع تر را در نظر گرفتند که باعث مدرن تر شدن کابین شده است. از سایر ویژگی های نو این بخش می توان به درگاه USB-C، پشت آمپرهای به روزتر، دکمه قرمز SOS و آینه وسط بدون فریم اشاره نمود.

مشخصات فنی Mazda MX-5

دیفرانسیل لغزش محدود یکی دیگر از قابلیت های نو مدل ND3 این خودرو محسوب می گردد که می تواند پایداری مدل های مجهز به گیربکس 6 سرعت دستی را ارتقا دهد. فرمان برقی این خودرو نیز نسبت به قبل اصلاح شده و به همین علت اکنون اصطکاک کمتری را به همراه دارد و بازخورد آن نیز طبیعی تر است. مزدا MX-5 2024 به حالت پیست سیستم کنترل پایداری نیز مجهز شده؛ این حالت فقط هنگامی که راننده نتواند خودرو را کنترل کند، فعال خواهد شد.

موتور 1.5 لیتری این رودستر مجذوب کننده ژاپنی اکنون می تواند 4 اسب بخار قدرت بیشتری را به فراوری برساند. ضمن اینکه موتور 2 لیتری با گیربکس دستی این خودرو نیز اکنون در شتاب گیری عملکرد بهتری به همراه دارد. لازم به ذکر است مزدا میخواهد نسل بعدی این خودرو را طبق استانداردهای آلایندگی سخت گیرانه الکتریکی سازی کند. از این رو هواداران این خودرو فقط چند سال می توانند از نسخه درون سوز آن لذت ببرند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: 3napix.ir شناسه مطلب: 2397

به "جوانان عاشق این خودروی ژاپنی می شوند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان عاشق این خودروی ژاپنی می شوند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید